Pear, Raspberry dan Kambing Keju Crostini

Pear, Raspberry dan Kambing Keju Crostini

Hari apa lagi? Khamis? Bagaimana Khamis berlaku? Untuk memberitahu anda kebenaran, kehilangan masa adalah bukan satu-satunya masalah saya. Saya bergelut di sini, dalam keadaan hidup baru ini. Saya kehilangan sejumlah ruang balas yang besar dan menyerahkan mesin basuh pinggan mangkuk saya untuk berpindah ke Kansas City. Paling teruk, saya tidak mungkin memikirkan pencahayaan di tempat baru saya. Satu awan gulung ke atas dan semua bilik menjadi gelap.

Semalam petang, saya cuba dengan sia-sia untuk menangkap sinar matahari keemasan yang terakhir dengan menaikkan dulang crostini ini dengan bumbung yang tidak menentu di sebelah tingkap. Seluruh jatuh ke lantai dengan keretakan, meninggalkan jejak madu melekit di kakiku, keju kambing di jubin dan serpihan kecil seramik di seluruh sunroom saya. Saya sudah bersedia untuk berputus asa untuk mengambil gambaran yang baik di tempat ini. Pagi ini, bagaimanapun, cahaya yang indah menyalurkan melalui semua tingkap. Saya tidak boleh menentukan sama ada cahaya menafikan saya atau menggalakkan saya mencuba, cuba lagi, tetapi cuba lagi saya akan. Berikut adalah harapan saya akan mendapat gambaran ini dan kembali kepada jadual penyiaran saya pada minggu depan.

Ini sedikit toasts sepatutnya menjadi jawatan yang cepat dan mudah, makanan ringan untuk membantu membuat hujung minggu perkahwinan mewah di Colorado. Walau bagaimanapun, dalam usaha saya untuk mencari kombinasi rasa yang terbaik, saya hanya perlu mencuba crostini keju kambing dengan arugula, buah ara, balsamic dan sherry cuka, raspberi dan pear, dan dalam prosesnya berasaskan penggunaan keju dan roti secara besar-besaran untuk dua hari lurus. Biasa!

Berikut adalah variasi kegemaran saya: crostini gandum seluruh panggang disebarkan dengan keju kambing, dihiasi dengan keping pir dan beberapa raspberi, dan selesai dengan gerimis madu, percikan lada hitam dan meremas lemon. Mereka cukup sempurna untuk masa yang canggung ini antara musim panas dan musim gugur, dan buat makanan segera atau makanan pembuka yang mengagumkan.

Ini pembuka selera musim panas yang lewat adalah banyak dekaden, seperti hujung minggu perkahwinan yang panjang, tetapi disusun dengan bahan yang cukup sihat untuk membenarkan makan untuk makan malam semua sendiri. Kepada semua wanita tunggal saya: berasa bebas untuk merapikan sekeping roti gandum yang baik di pemanggang dan atas seperti yang diarahkan. Makan malam sudah dihidangkan!

Bahan-bahan

  • 1 baguet gandum, atau kepingan roti gandum
  • minyak zaitun
  • keju kambing (log itu, bukan keju kambing yang hancur)
  • pir, dipotong menjadi hirisan tebal ¼ inci
  • raspberi
  • madu
  • lemon, jus
  • lada hitam segar
  • garam laut, pilihan (secukup rasa)

Arahan

  1. Potong baguette ke dalam pusingan ½ inci. Berus kedua-dua belah setiap pusingan dengan minyak zaitun dan panggang pada api sederhana sehingga roti dibakar dan tanda grill cahaya muncul. Sebagai alternatif, anda boleh bersulang crostini dalam oven yang dipanaskan hingga 400 darjah selama 4 hingga 7 minit, menjadikannya separuh. Atau letakkan roti di pemanggang roti dan kemudian sikat roti dengan minyak zaitun.
  2. Di atas setiap crostini dengan smear keju kambing, kemudian sepotong pir dan dua raspberry. Gerimis sedikit madu dan taburkan jus lemon di atas. Selesai dengan taburkan cahaya lada hitam tanah baru dan garam laut.

Nota

  • Saya tidak mengganggu dengan jumlah yang tepat di sini, tetapi saya percaya bahawa anda boleh memikirkannya sesuai dengan keperluan anda.
Like this post? Please share to your friends:
Tinggalkan Balasan

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: